niedziela, 21 listopada 2010

Mamma mia

Mamma Mia !!!

Mamma Mia! – film z 2008 roku w reżyserii Phyllidy Lloyd.

Film zrobiony z musicalu, który został wcześniej stworzony z zlepek piosenek Abby, nie powinien się udać, a tu... A tu niespodzianka !
Film porywający i maksymalnie pozytywny. Meryl Streep oczywiście fenomenalna i zadziwiająco dobrze śpiewająca. Jednak moim skromnym zdaniem gwiazdą tego filmu jest Pierce Brosnan - który jest tak komiczny, że po prostu wybacza mu się to jak śpiewa "S.O.S.". Moim zdaniem jest to jego najlepsza rola, nawet wliczając to wszystkie bondy razem wzięte.
Polecam ten film. I do tego śmiało należy śpiewać piosenki na głos rytmicznie się bujając. Film idealny na obecną pogodę - widoczki są zabójcze.



8 komentarze:

Madeleine on 21 listopada 2010 19:19 pisze...

Ta... film czeka w kolejce na wolną chwilę. Słyszałam wiele pozytywnych opinii o nim. I w dodatku jest w nim Meryl! :)

Elina on 21 listopada 2010 21:34 pisze...

Oglądałam swego czasu, całkiem pozytywny, ale bez szału według mnie :) .

Vampire_Slayer on 22 listopada 2010 17:33 pisze...

Bardzo lubię ten film. A piosenki ABBY wolę właśnie w tym wydaniu. ;-)

Eta on 22 listopada 2010 18:53 pisze...

Uwielbiam Abbę, choć mój rocznik (1995) ma ją za nic -.- A film na pewno obejrzę. W końcu tam gra Meryl!

Meme on 24 listopada 2010 21:28 pisze...

A ja oglądałam ;) I powiem, że nawet nawet ;) Zwłaszcza zdobył moje uznanie za Abbę ;)

Barbara Silver on 25 listopada 2010 13:36 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Kla♥Modeliniaki on 30 listopada 2010 15:20 pisze...

lubię Meryl ale nie podobał mi się ten film. i nie dlatego, że jest to musical, bo staram się być otwarta na różne rodzaje kina. może kiedyś do niego wrócę i zmienię zdanie? a może nie. poza tym, tak nie na temat, podoba mi się Twój sposób prezentacji filmu na suszarce(?) (;

Katarzyna Piec Zaczyna on 4 grudnia 2010 13:12 pisze...

tak to suszarka - nawiązanie trochę do filmu meryl tańczy i śpiewa w filmie koło wywieszonego prania

Prześlij komentarz

 

Katarzyna Piec Zaczyna Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos