sobota, 20 listopada 2010

Mgła

"Mgła" (The Fog)

Film: 2005 rok
Reżyseria:Rupert Wainwright

Nie! Nie, i jeszcze raz nie.
Ten film to wielka strata czasu. Nie było to ani straszne ani nawet
ciekawe. Nikomu nie polecam. Nie pomogła tu też obsada czyli blondi z lost i młody superman ze Smalville (szkoda oczywiście, że nie eksponował swojej klaty chlip). Film o dziwnej mgle i duchach ze statku w żadnym stopniu nie jest oryginalny, nie posiada też klimatu zdolnego mnie przestraszyć. Niestety ostatnio dobrych filmów brak, a w szczególności horrorów.

P.S. Film w całości z polskim lektorem jest dostępny na Youtube.
P.S. 27 listopada 2010 film puści Polsat. (nie warto nudny film + dużo reklam).


9 komentarze:

Isabelle on 20 listopada 2010 21:27 pisze...

Kalosze to na deszcz, a nie na mgłę :P

Katarzyna Piec Zaczyna on 20 listopada 2010 21:31 pisze...

a jak zrobić fotkę z mgłą?

Isabelle on 20 listopada 2010 21:37 pisze...

W Piątek rano jechałam do Tych (Tychów?) i było pełno mgły :P

Katarzyna Piec Zaczyna on 20 listopada 2010 21:44 pisze...

do tych czy tamtych tychów?

Isabelle on 20 listopada 2010 21:54 pisze...

:P

Madeleine on 20 listopada 2010 21:56 pisze...

Nie wiem, czy tego nie oglądałam, ale jeśli już to musiało to być bardzo dawno temu, skoro nie pamiętam. W zasadzie lubię niestraszne horrory, więc... ale tego chyba (po raz kolejny (?)) nie obejrzę;)

Wetka on 21 listopada 2010 10:55 pisze...

Ja też się niemiłosiernie wynudziłam na tym filmie. ;)

Vampire_Slayer on 21 listopada 2010 13:12 pisze...

Specjalnie kupowałyśmy z mamą ckm, żeby obejrzeć ten film. Jednak okazała się to zupełnie inna wersja, z jakimiś mackami. Nie mniej jednak nadal filmu nie obejrzałam, więc się nie wypowiadam. :]

Eta on 21 listopada 2010 18:45 pisze...

Filmu nie widziałam, ale skoro strata czasu to sobie odpuszczę ;)

Prześlij komentarz

 

Katarzyna Piec Zaczyna Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos