czwartek, 18 listopada 2010

Nigella - Biografia



Nigella Lawson - kulinarna bogini

Jestem wielbicielką Nigelli, dlatego pewnie mój obiektywizm jest równy zeru.
Biografia jest moim zdaniem napisana średnio, a szkoda bo historia życia Nigelli jest jak dobre słodko-gorzkie danie. Warto przeczytać - ale chyba tylko jeśli interesuje nasz życie tej gwiazdy kucharskiego świata. Bo niekoniecznie wszystko jej się zawsze udawało w życiu, a w szczególności poznała ból utraty bliskich osób.
Ja lubię ją niekoniecznie za przepisy (niektóre wtórne i z półproduktów), ale za podejście do życia oraz przede wszystkim za pokazanie światu że nie tylko szczupłe jest sexi.
Bo kto zaprzeczy, że Nigella jest gorącą i smakowita jak cappuccino?




6 komentarze:

Madeleine on 18 listopada 2010 22:39 pisze...

Nie słyszałam chyba o niej xD
Dodaję też do linków :)

Isabelle on 18 listopada 2010 23:06 pisze...

Muszę kiedyś pożyczyć i przeczytać ;)

przyjemnostki on 19 listopada 2010 10:03 pisze...

Nigella to piękna kobieta. Śliczna w każdym rozmiarze, co jest wielką sztuką ;)
Nie lubię gotowania, ale lubię ludzi z pasją :)

Pozdrawiam

Eta on 19 listopada 2010 16:00 pisze...

Nigelli nie lubię, a ja sama do gotowania się nie nadaję, aczkolwiek robię dobre sałatki i gzik ;) Dodaję do linków ;)

Barbara Silver on 19 listopada 2010 18:50 pisze...

Już zdobyłaś moje serce... Uwielbiam wypieki ;)) A Nigella to rzeczywiście bogini kuchni, za każdym razem gdy ją widzę, ten jej czarodziejski błysk pomiędzy źrenicami a lśniącym uśmiechem, widzę Vianne z Czekolady, a to największy jaki może być z mych ust komplement, gdyż uwielbiam Joanne Harris. Dziękuję za przemiłe odwiedziny, witam serdecznie w blogosferze i dzięki słońce za umieszczenie mnie w twych linkach, to zaszczyt. Mam nadzieję, że sprostam zaufaniu na długi czas :)

Pozdrawiam kolorowo, o cynamonowo-mazurkowym zabarwieniu :) :*

Kla♥Modeliniaki on 19 listopada 2010 21:34 pisze...

nie jestem jakąś wielką fanką kulinarnych książek itd ale jeśli miałabym wybierać to lubię właśnie Nigellę i Jamiego Oliver'a (:

Prześlij komentarz

 

Katarzyna Piec Zaczyna Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos