środa, 10 listopada 2010

Powitanie

Witam,
wszystkich którzy trafili tutaj bo jakoś mnie znają oraz tych którzy trafili tutaj poprzez tułaczkę w sieci.
Pełno jest blogów w sieci, nie chce zaistnieć nie mam takiej wewnętrznej potrzeby być gwiazdą plotkarskich portali czy innego rodzaju celebrytą. Chce się po prostu wyżalić czy podzielić moimi pewnie niezbyt mądrymi wypowiedziami.
Może najpierw odpowiedź na kilka podstawowych pytań:
Kto? Gdzie? Dlaczego? Jak?
Kto? Studentka, pracująca - strasznie leniwa i nie mniej zajęta.
Gdzie? Szeroko rozumiana metropolia śląska.
Dlaczego? Najtrudniejsze pytanie... Z nudów - strasznie oklepane, z wewnętrznej potrzeby - chyba jednak też nie (bo przecież poetyckie uniesienia nie są w moim stylu), więc dlaczego? Może to pytanie niech zostanie zawieszone w próżni dając efekt napięcia, tak słabego jak w horrorze klasy B.
Jak? Prosto - dzięki internetowi i mam nadzieje pomocny elfom (szczególnie liczę tu na wytrawną blogerkę I.)

Także kończąc: Witam.

Jak mi się uda dodam pod postem jakąś ilustracje.


Chyba się udało :)

Uwielbiam babeczki ale o tym innym razem.

1 komentarze:

Isabelle on 10 listopada 2010 12:29 pisze...

życzę Ci wytrwałości :) Mam nadzieję, że będzie nie tylko o pieczeniu, ale również trochę o książkach :)

Prześlij komentarz

 

Katarzyna Piec Zaczyna Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos