czwartek, 25 listopada 2010

Skrzydlate świnie


"Skrzydlate świnie"

reżyseria: Anna Kazejak-Dawid
scenariusz: Anna Kazejak-Dawid, Doman Nowakowski

Wczoraj byłam ze przyjaciółmi w kinie ( w tym z pewną blogerką, która już umieściła notkę o tym wydarzeniu). Film jak na polski film uważam za świetny !!! Przynajmniej jest jakiś pomysł na film. Nie ma tu grama nudnej polskiej komedii romantycznej, a nie ma też o dziwo tu Karolaka - który gra ostatnio w każdej produkcji, także obawiałam się że gdzieś za rogu wyskoczy jednak.

Jest:
1. Fenomenalny Rogucki - obiektywnie, a nie subiektywnie mimo mojego uwielbienia Comy.
2. Grabowski z kiełbasą -koniecznie do obejrzenia.
3. Małaszyński - przystojny i rozebrany. On jest jak marzenie - nawet w dresie jest superprzystojniakiem. Scena seksu z jego udziałem - po prostu rozpala zmysły... (polecam na rozgrzanie - u mnie jest mroźnie i śnieg pada).

Polecam - warto się wybrać !!!

P.S. Ale nie z małoletnimi - jest trochę przemocy i przekleństw - nie żeby mnie to raziło, ale ostrzegam.


3 komentarze:

Isabelle on 25 listopada 2010 11:13 pisze...

oj... rozgrzałam się do czerwoności ;)
A rano Krzyś mi dzwoni...a w słuchawce Coma ;P
Dzięki za miły wieczór ;)

Anonimowy pisze...

byłem na tym w kinie, świetny film, kupie dvd

Dominika Smółka on 21 sierpnia 2013 00:30 pisze...

najlepszy film forever!
obserwujemy?http://hipertrofiaaa.blogspot.com/

Prześlij komentarz

 

Katarzyna Piec Zaczyna Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos