poniedziałek, 15 listopada 2010

Ziarno Demona


Dean R. Koontz

Ziarno Demona

Jako wielka fanka Kinga lubię tego rodzaju książki. Takie z dreszczykiem... Najbardziej w tej książce podoba mi się ten oryginalny konspekt książki: przede wszystkim sposób narracji książki i pomysł na nią. Książka ma już swoje lata, wtedy nie było tak wiele pomysłów na filmy czy książki o komputerach czy też sztucznej inteligencji, która chce... czego chce nie zdradzę oczywiście zajrzyjcie tej krótkiej opowieści.
Polecam, ale pod warunkiem iż nie zostaniecie (głownie chodzi o panie) potem sam na sam ze swoim komputerem. Ja po przeczytaniu tej książki zaczęłam zastanawiać się czy pewne zachowania mojego laptopa to tylko wady systemy czy też jego celowe partyzanckie działanie?





3 komentarze:

Dominika Anna on 16 listopada 2010 19:31 pisze...

też lubię Kinga i Koontza akurat też, więc pewnie przeczytam ;)

Lena173 on 17 listopada 2010 08:46 pisze...

Niestety nie czytałam jeszcze nic tych autorów ale z mila chęcia to zmienie.

Madeleine on 18 listopada 2010 22:37 pisze...

Pewnie się za to prędzej czy później wezmę, bo to w końcu książka KOONTZA! ;D

Prześlij komentarz

 

Katarzyna Piec Zaczyna Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos