czwartek, 23 grudnia 2010

Nagroda


Witam !

Po dłuższej przerwie spowodowanej brakiem dostępu do internetu (w tym miejscu chciałabym podziękować Kamilowi, który zaradził temu kryzysowi), będę nadrabiać zaległości w pisaniu i czytaniu blogowym.

Z opóźnieniem, ale szczerze chciałabym podziękować autorce bloga:
http://zacisze-wysnione.blogspot.com/

Wygrałam książkę "Baranek Bronek", której recenzja znajduje się na powyższym blogu. Z mojej strony mogę dodać, że książka jest przeurocza i naprawdę porządnie wydana. Paczka dotarła akurat, gdy miałam okropny dzień - tym bardziej poprawiła mi humor, bardziej niż drink z palemką.

Na zdjęciach dołączonych widać artystycznie zapakowaną książeczkę (i nawet poczta zbytnio jej nie zmasakrowała).



5 komentarze:

Isabelle on 23 grudnia 2010 21:40 pisze...

Ale pięknie zapakowana! Gratuluję wygranej :)

Katarzyna Piec Zaczyna on 23 grudnia 2010 22:14 pisze...

zgodnie z twoją sugestią skoro mam internet to wzięłam się do blogowania

Zacisze wyśnione... on 23 grudnia 2010 23:35 pisze...

:-D
Wesołych świąt!
śle M.

izusr on 24 grudnia 2010 10:11 pisze...

Ale piękna paczuszka. Aż szkoda taką otwierać ;).
Wesołych Świąt ;)

Vampire_Slayer on 25 grudnia 2010 21:15 pisze...

O matko, jaka piękna paczka! :)

Prześlij komentarz

 

Katarzyna Piec Zaczyna Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos