sobota, 22 stycznia 2011

Mini - stosik

Ostatnio jestem strasznie zabiegana i nie mam na nic czasu. Praca i sesja egzaminacyjna całkowicie mnie pochłonęła.

A co dziś zrobiłam, żeby się tylko nie uczyć? Wybrałam się do Matrasa. Jest mi z tego powodu maksymalnie wstyd (głowa nisko i pełen skruchy wzrok). Na swoje usprawiedliwienie dodam, że było warto się wybrać, bo jest dużo wyprzedaży. Niestety nowego Normana Davisa nie było w promocji, bo jak Iza mnie oświeciła z Matrasem już wydawnictwo publikujące jego książki już nie współpracuje. I co teraz ? Mam za książka dać 90 zł w Empiku? Trochę drogo. Może ktoś widział Zaginione Królestwa gdzieś taniej?

Pomału zaczynam się zastanawiać czy nie starzeje się skoro wolę wyprawę do księgarni niż shopping ciuchowy?

Poniżej mały stosik z tego wypadu. Książki były za grosze. Autorzy przeze mnie nieznani, mam nadzieje, że się nie rozczaruje, i tym bardziej jestem ciekawa tych pozycji.



8 komentarze:

Isabelle on 22 stycznia 2011 21:18 pisze...

"Pustynie" też kupiłam w Matrasie w promocji ;)

może Davies na allegro?
http://allegro.pl/zaginione-krolestwa-norman-davies-tanio-i1418910185.html

W Kato, czy w Chorzowie byłaś? :D

Elina on 22 stycznia 2011 21:45 pisze...

Ja już od dawna wolę zakupy książkowe , niż ciuchowe.
Aczkolwiek większość książek kupuję przez Internet :-)

Katarzyna Piec Zaczyna on 22 stycznia 2011 21:50 pisze...

na stawowej w katowicach

ksiazkowo on 23 stycznia 2011 13:27 pisze...

Empik jest drogim badziewiarzem i tyle ;p

Tutaj 24 zł taniej (66 zł!), niech będzie nawet te 18 wliczając koszty przesyłki ;) http://selkar.pl/aff/ksiazkowo/zaginione_krolestwa_norman_davies_p_168492.html. No chyba, że skuszisz się na inne pozycje, to się zamortyzuje ;)

Ewentualnie Allegro, a Empik to złooo ;)

Kinga on 23 stycznia 2011 14:33 pisze...

Putynię nawet w łapkach miałam ale padło na coś innego
To co? czekam na recenzję, najwyżej będę żałować złego wyboru :D

Katarzyna Piec Zaczyna on 23 stycznia 2011 19:59 pisze...

Kinga : ja pustynię wzięłam z racji ślicznego wydania

Książkowo: wielkie dzięki, popieram opinię, że Empik to zło zarządzane przez Szatana który zyski przeznacza na finansowanie nowych odcinków M jak miłość

Maya on 24 stycznia 2011 11:31 pisze...

Ciekawa jestem "Izolacji". A swoją drogą przypomniałaś mi, że dawno nie byłam w Matrasie, nauki mam mnóstwo, więc może skorzystam z Twojego patentu na nową wymówkę, żeby tylko się nie uczyć ;).

ksiazkowo on 26 stycznia 2011 20:59 pisze...

O nowych odcinkach "M jak miłość" to nie wiem ;) Ale o próbach monopolowania rynku, wyzyskiwaniu hurtowników i wydawców, oraniu pracowanikami i traktowaniu klientów jak kretynów, to już słyszałam ;) Jednak człowiek całe życie się uczy :D

Może w takim bądź razie jakaś aukcja internetowa. Czy też biblioteka ;p

Prześlij komentarz

 

Katarzyna Piec Zaczyna Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos