niedziela, 16 stycznia 2011

Social Network


reżyseria: David Fincher

scenariusz: Aaron Sorkin

premiera:
15 października 2010
(Polska) 24 września 2010 (Świat)

produkcja: USA

Social Network - film

Film obejrzałam w ramach mojego przygotowania prezentacji na uczelnię o historii Facebooka. Nie ukrywam, że lubię korzystać z Facebooka - jest to mój ulubiony portal społecznościowy. Moim zdaniem jest to dobry sposób komunikacji - na razie niezblazowany i nieszpanerski jak foty z NK.

A teraz o filmie.
Obraz ten pokazuje początki powstania pomysłu na portal stworzony (właśnie chyba...) przez Marka Zuckerberga. Pokazuje nam założyciela Facebooka jako geniusza, ale niezbyt miłego człowieka. Ile w tym prawdy tego nie wiem, bo nie znam go oczywiście osobiście :)
Film jak dla mnie średnio ciekawy, ale budzi refleksje, że sukces nie zawsze przynosi szczęście i nie zawsze osiągany jest w sposób moralny i etyczny.




Uzupełnienie: Film dostał Złotego Globa (chyba się nie znam, bo film jakoś szczególnie mnie nie zachwycił).

4 komentarze:

Vampire_Slayer on 16 stycznia 2011 12:02 pisze...

W najbliższym czasie go obejrzę, bo już go w końcu mam. :)

Isabelle on 16 stycznia 2011 23:41 pisze...

gdzie widziałaś? w kinie byłaś?

Madeleine on 19 stycznia 2011 19:29 pisze...

Początkowo mnie intrygował, ale z czasem coraz mniejszy mam zapał do jego oglądania. Jak będę miała okazję, to chętnie zobaczę :)

Maya on 19 stycznia 2011 23:59 pisze...

A ja mam go ciągle w planach, trailer mnie zaciekawił :).

Prześlij komentarz

 

Katarzyna Piec Zaczyna Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos