sobota, 8 stycznia 2011

Urodziny



Chcę serdecznie podziękować za życzenia urodzinowe wszystkim !!!

W tym roku szczególnie się cieszę, ponieważ dzień moich urodzin czyli 6 styczeń stał się dniem ustawowo wolnym od pracy.
Także w tym dniu mogłam swobodnie świętować. Wyprawiłam mało imprezę (była sałatka cezara i wieprzowina z warzywami).

Powyżej stosik urodzinowy - stan na dzień dzisiejszy - zbiór jeszcze się powiększa.

Od góry:
1. Zakładka z Audrey (bardziej widoczna na zdjęciu poniżej)
2. Coma - zaprzepaszczone siły wielkiej armii świętych znaków
3. Cukiernia pod Amorem , Cieślakowie- Małgorzata Gutowska - Adamczyk (mam drugą część mogę zatem nadrabiać zaległości, ale chyba najpierw przeczytam jeszcze raz pierwszą)
4. Każdy może gotować - Jamie Oliver (kolejna książka powiększająca moją kolekcje książek kucharskich - nic mnie tak nie uspokaja jak oglądanie ładnych zdjęć jedzenia).




Dziękuje bardzo za prezenty i za śliczne opakowanie też.




4 komentarze:

Eta on 9 stycznia 2011 12:36 pisze...

Bardzo ładny stosik urodzinowy ;) I zakładka z Audrey świetna. ;)

Isabelle on 9 stycznia 2011 13:13 pisze...

eee... przecież niedawno czytałaś pierwszą :)

Elina on 9 stycznia 2011 14:00 pisze...

Ale ładne :) . Miłego czytania!

Anonimowy pisze...

Czekamy na jakieś danka i wypieki z pod Kasinej ręki :D
Pozdro serdeczne od Współpracowników :)

Prześlij komentarz

 

Katarzyna Piec Zaczyna Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos