poniedziałek, 21 lutego 2011

"Nie powrócą już"


W sobotę byłam na koncercie zespołu "Dżem" w Spodku.




Było super!!!!!!!!!!

Mimo płaczących dzieci, które oczywiście siedziały za mną i kopały mi w krzesło ( jaki normalny rodzic zabiera malutkie dzieci na koncert rockowy? ) - całe szczęście długo tatuś nie wytrzymał i posłuchał w końcu wyjącego dziecka, że jest za głośno i ono chce iść do domu.
I warto byłoby na następny raz zapamiętać, że na taki koncert ubiera się raczej na czarno - z drugiej strony łatwo mnie było zauważyć jedyna różowa rybka w morzu czerni.

Poniżej, jeśli mi się uda dodam filmik z koncertu.

Wehikuł czasu

video




1 komentarze:

Madeleine on 22 lutego 2011 17:56 pisze...

Poszłabym sobie na jakiś koncert...

Cieszę się, że się dobrze bawiłaś :D

Zapraszam do mnie :)

Prześlij komentarz

 

Katarzyna Piec Zaczyna Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos