poniedziałek, 14 lutego 2011

Święty Walenty

Miłych Walentynek




Mimo, że jakoś szczególne nie uważam Walentynek za jakieś wybitne święto - fajnie było dziś obserwować biegających Panów z kwiatkami, Panów wybierających czekoladki oraz Panów panikujących w empiku:
"Ona czyta to o wampirach !!! Co ja mam jej kupić?" - pyta Pan Ekspedienta a on na to :
"Może kryminał?" :)
Moim zdaniem to dobra sugestia tu krew i tu krew występuje.

A poza tym bardzo miło jest być odbieranym z pracy i przy okazji witanym bukietem kwiatów.



Także dzięki K.

P.S. Przez Walentynki musiałam odwołać jazdy - także pozdrawiam mojego wyrozumiałego instruktora.

4 komentarze:

Isabelle on 14 lutego 2011 21:11 pisze...

co robiłaś w empiku? :P
co kupowałaś? :P

Katarzyna Piec Zaczyna on 14 lutego 2011 22:01 pisze...

płytę dla K.

Kinga on 15 lutego 2011 06:45 pisze...

ha! jak na książkowe walentynkowe prezenty dostawałam przez lata kryminały i horrory ;)
ładny bukiet :)

Kinga on 15 lutego 2011 06:48 pisze...

ja*

Prześlij komentarz

 

Katarzyna Piec Zaczyna Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos