piątek, 27 maja 2011

Gotuj z Julią

Niezbędne przepisy i porady mistrzyni kuchni

Julia Child
 
Pora na recenzję.

Na pewno ocena tego poradnika nie będzie w ogóle obiektywna ponieważ uwielbiam Julie Child. Uwielbiam od momentu przeczytania książki i obejrzenia filmu pbd tytułem "Julie i Julia" (chyba jakoś taki był tytuł ). Ta pozycja to bodajże pierwsze wydanie po polsku przepisów Julii. 

Przepisy są przeróżne i jest ich na taką niezbyt obszerny wolumen całkiem sporo. Jednak na stronach nie uświadczymy ani jednego smakowitego zdjęcia - w czasach kiedy pani Child rozpoczynała swoją przygodą z gotowaniem książki się ilustrowało a nie umieszczano zdjęć. Dlatego mimo, że uwielbiam oglądać zdjęcia w kucharskich tomiszczach - czytając malowałam sobie wyobraźnią obrazy tych smakowitości które serwuje nam autorka. Jak tylko jakiś przepis wypróbuje - dam znać.

Podsumowując ja polecam książkę maniaczkom pichcenia - tą pozycje wypadałoby mieć w swojej kuchni.


P.S. Warto zauważyć przepiękną okładkę w stylu retro zaprojektowaną przez Zuzannę Czwartos. Dawno już nie miałam okazji zobaczyć tak sensownie i z gustem opracowanej okładki.


4 komentarze:

Katarzyna Piec Zaczyna on 1 czerwca 2011 17:54 pisze...

można w końcu komentować !!!

Anonimowy pisze...

:))

Kass on 14 czerwca 2011 11:04 pisze...

Oj już też kilka razy próbowałam skomentować, ale bez skutku, a tu dziś jest taka możliwość :)
Uwielbiam Julie, jestem nią oczarowana!
Chce tą książkę! :)
Pozdrawiam,
Kass

Aneta on 22 lipca 2011 15:43 pisze...

Ksiązkę chcę mieć na własnośc, a flm obejrzeć. Lubię gotować i smacznie jeść, więc chętnie przeczytam i skorzystam z przepisów. Fakt iż nie ma zdjęć to minus, to lubię zdjęcia potraw, ale trudno, książka ma według wielu osob tyle plusów, że powinny przechylić szalę :)

Prześlij komentarz

 

Katarzyna Piec Zaczyna Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos