piątek, 22 lipca 2011

One Lovely Blog Award


Zostałam nominowana przez "Książkową Kawiarnię". Bardzo dziękuję !

Ja nikogo nie nominuje - już chyba wszyscy się bawili.


Oto siedem rzeczy, których odwiedzający bloga jeszcze nie wiedzieli (chyba..):

1. Jestem strasznym śpiochem, kiedy śpię mniej niż osiem godzin dziennie jestem nieprzytomna. Natomiast dwanaście godzin to dla mnie nie problem - ważne żeby było ciemno oraz był obecny mój miś z którym śpię:)

2. Moje natręctwo to ciągłe szukanie... stale czegoś szukam wszędzie! Najczęściej jest to:
-telefon
-klucze
-potfel
-przepustka wejściowa (jedna do pracy, druga na siłownię)
-szczotka
-miś

3. Uwielbiam gotować i piec. Nikogo nie zdziwi więc, że moje ulubione książki to książki kucharskie, które namiętnie zbieram.


Uwielbiam zakupy - szczególnie ciuchów i jedzenia oraz akcesoriów kuchennych i do urządzania wnętrz. Nienawidzę natomiast przymierzania ubrań, zmywania oraz tłumów w sklepach.

4. Jestem bardzo spontaniczna - potrafię zatańczyć i zaśpiewać nawet w miejscu publicznym, wtedy odzywa się we mnie mała dziewczynka, którą po dużej części jeszcze jestem.

5.Marzę o wyjeździe do Paryża...

6. Boję się:
-ruchomych schodów
-łysych mężczyzn
-kobiet w ciąży
W tej właśnie kolejności.

7. Uważam, że (w tej kwestii zgadzam się z moją ukochaną Bridget Jones) przez mój charakter umrę w samotności i nikogo to nie obejdzie, więc zwłoki zjedzą moje syjamskie koty i yorki :P



Pozdrawiam K.K

3 komentarze:

Nivejka on 2 sierpnia 2011 18:56 pisze...

Boisz się kobiet w ciąży? Serio? Ja też... trochę;)

piegusek1976 on 2 sierpnia 2011 21:08 pisze...

świetna z Ciebie babka (mam nadzieję że sie nie obrazisz za babkę)

Katarzyna Piec Zaczyna on 3 sierpnia 2011 18:03 pisze...

nie obrażam się o byle co:P

Prześlij komentarz

 

Katarzyna Piec Zaczyna Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos