niedziela, 7 października 2012

Targi Książki Katowice - moje refleksje


Byłam również w tym roku na Targach Książki w Katowicach.
Zaliczyłam następujące wydarzenia:

1.Nagroda Złotej Zakładki i słodki poczęstunek od autorki "Cukierni pod Amorem" (ciasteczka były przeurocze).
2.Nagroda E-Buka.
3.Spotkanie blogerów książkowych

Co do spotkania...
Niestety większość blogerów mnie rozczarowała swoją postawą, czytam mnóstwo blogów, nie tylko książkowych, i niestety muszę przyznać, że dobrych jest tylko parę (na szczęście w dużej mierze docenianych), samo spotkanie było w sumie ok, ale wiele osób ma zbytnio wyolbrzymia swoje zasługi i myśli, że jest nie wiadomo kim.

Ja bym podsumowała to tak:
1. Przypominam, że blog piszesz głównie dla siebie nie dla popularności
2. Jeśli myślisz, że na blogu książkowym będziesz zarabiać to możesz się rozczarować
3. Żebrzesz o darmowe książki? - wstydź się.
4. Jeśli boisz się krytykować książki to mam nadzieję, że jesteś w stanie potem znieść krytykę swojego czytelnika, że go nie ostrzegłeś/łaś,że traci czas na daną książkę.



Ostatni podpis i tym samym cała trylogia z autografem.

Oraz jedyna zdobycz z targów - książka Clarke'a. Wybór padł na Paryż nie na tą książkę o historii Francuzów.

3 komentarze:

Paula on 7 października 2012 23:49 pisze...

zgadzam się blogi powinno pisać się głównie dla siebie!

Wiola on 9 października 2012 13:20 pisze...

:) a ja uwazam ze bloga powinno prowadzić sie po swojemu, jak ktos ma ochote zarabiac na blogu niech zarabia, jak ma ochote prowadzic dla popularnosci - niech prowadzi, bloga w koncu prowadzi sie głównie dla siebie :) nikt nikogo nie zmusza do czytania.
Ja zaluje, ze nie moglam byc na targach... :( i poznac nowych ludzi z blogowego swiata :)

Mary on 28 października 2012 15:07 pisze...

"wiele osób ma zbytnio wyolbrzymia swoje zasługi i myśli, że jest nie wiadomo kim"
ta skąd ja to znam, tez mam takie spostrzeżenie, polecą w moją stronę kamienie, jednak zauwazyłam, że bardzo czesto wredne dla siebie są nastolatki, chociaż, kilka dni temu zobaczyłam, żenującą wymiane zdań z udziałem 25 latek... hmmmm :/

Prześlij komentarz

 

Katarzyna Piec Zaczyna Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos