piątek, 2 listopada 2012

OPI

Kiedyś uważałam, że jeśli używa się dobrego i trwałego lakieru do paznokci to wynalazki typu podkład pod lakier czy utrwalacz to tylko wymysł firm kosmetycznych aby zmaksymalizować swoje zyski. Wydawało mi się to całkiem rozsądne, że pracując przy komputerze czy sprzątając lakier odpryskuje i trzeba manicure uskuteczniać co 3-4 dni. Zdarzało się też iż intensywny kolor odbarwiał płytkę paznokcia.

Jadnak się myliłam...

Wszystkie te problemy rozwiał lakier podkładowy - mój pierwszy i jak na razie jedyny-  OPI.
Jest wydajny, szybko wysycha, super pędzelek - tylko ta cena  (ok. 50 zł). Myślę, że ta firma bardzo by ucieszyła nie tylko moje serce gdyby jednak tak się nie ceniła.

2 komentarze:

orikami26 on 13 listopada 2012 18:10 pisze...

Spróbuj czegoś tańszego myślę,że nie warto aż tyle płacić za podkład. polecam ci jeden z tańszych Vibo . może spełni Twoje oczekiwania.

Mary on 4 grudnia 2012 10:45 pisze...

ja chyba poprosze kogoś, żeby mi przywiózł z us, bo tka jak napisałaś cena jest zbyt duża

Prześlij komentarz

 

Katarzyna Piec Zaczyna Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos