czwartek, 27 grudnia 2012

Może pouczymy się języków?


Kiedy pierwszy raz zetknęłam się z tego rodzaju produktem stwierdziłam, że to naprawdę dobry pomysł. Bo jak sprawnie się uczyć słówek w języku obcym? Znalazłam na to odpowiedź w tego rodzaju produktach.
Zestaw Treebox jest jakościowo bardzo dobry i co ważne cenowo również nie przeraża. Porządnie wykonano zarówno fiszki, jaki i pudełko do przechowywania jak i Treebox do nauki.
Do rzeczy. Na czym to polega ? Uczymy się pojedynczych słów języka obcego z mini karteczek, które są ilustrowane. 
 
Szczegóły na stronie: www.treecards.pl

W moim zestawie znajdują się:
  • pudełko do nauki;
  • zestaw A1 World and Travel;
  • podręczne etui na karteczki (bardzo przydatne). 

Moim zdaniem jest to może być ciekawy pomysł na prezent szczególnie dla maturzysty.
Polecam!
Tylko żeby mi się zachciało systematycznie uczyć..


3 komentarze:

Futbolowa on 27 grudnia 2012 23:58 pisze...

Uwielbiam fiszki, a te obrazkowe już w szczególności! Przyjemny i wygodny sposób nauki słówek, polecam każdemu.

Agata Adelajda on 28 grudnia 2012 10:45 pisze...

Kurcze, strasznie żałuję, że niestety mam antytalent do języków:(

Eta on 28 grudnia 2012 11:05 pisze...

Mam dokładnie te same fiszki ;) Tylko ta systematyczność...

Prześlij komentarz

 

Katarzyna Piec Zaczyna Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos